torsdag 14 augusti 2008

Önskelistan


Bild lånad från Millas Mirakel.
Högst upp på min önskelista just nu står ett sånt här fint Olivträd. Jag vill ha det i mitt kök eftersom det blir lite plats över när vi har ett annat bord än tidigare.
Jag har redan en gammal zinkhink jag har tänkt att ha det i.

Tror jag ska ta en sväng ut till blomsteraffären i Gustafs & kolla om de har något hemma, eller är det helt fel säsong att köpa Olivträd nu? Jag kan inte ett smack om Olivträd & kommer sannerligen ta död på det som vanligt.

Sen önskar jag att jag hittar en likadan ram (klicka så ser ni vilken jag pratar om)som jag har på Tv-bänken. den är köpt på Lifestyle, men de är slut för länge sen.

Sen vill jag verkligen ha ett nytt överkast. De har ett så fint på Hemtex från U.S Polo Assn.
det är vitt med vitt mönster på. Jag hittar ingen bild på det så jag kan tyvärr inte visa det, men det är kanonfint.

Nej nu ska jag plocka ordning här hemma, sen ska jag iväg & efter det kommer Emma & hämtar Theos tavla jag gjort... förresten, den kan ni ju få se nu när den är klar.







Vad tycker ni? Lämna gärna en kommentar innan ni går. Det är så kul att läsa & se vilka som besöker mig.


Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Emma, jag har hittat hit via Malin L:s blogg. Skoj att läsa om ditt liv och vad du gör. Verkligen superfina skyltar! Hoppas allt är bra! Kram Elin (9b)

Anonym sa...

Hej där !!!

Verkligen fina skyltar du gör, den till Theo va verkligen fin..
Fin text på en bra låt också, den stämmer verkligen in på alla som har barn..
JÄTTEFIN verkligen :-)

Annars hoppas jag att allt e bra med er, kikar runt lite ibland & ser att du grejar & sådär..Skoj det..

Ser ju även lite bilder på killen att han blir stor, e de dagis snart ??

Ha de så bra kram // Jenny
(jejja25-fl)

Anonym sa...

Men det är ju heelt underbara alster du gör ,jag blir sååå avis på din talang!! Är den medfödd eller kan man lära sig detta? Vore en dröm att kunna göra så vackra saker!!