tisdag 26 augusti 2008

Fransk Mjölsäck

HJÄLP mig!!!

Jag måste hitta 2 franska mjölsäckskuddfodral till min soffa i vardagsrummet.
Jag vet att de har på Country By Mail, men de är så himla dyra.

Finns dem någosn annanstans? Det bhöver inte vara de äkta mjölsäckarna utan det räcker om det är stuket av dem.

Nu ska jag iväg på shopping & fika med Maria.
Jag har lämnat Hugo på dagis enligt schema idag för att testa hur det går för honom.

Jag tror det går toppne för honom men sämre för mig. Jag har Hugo abstinens, saknar ihjäl mig efter honom.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen !!

Då e vi 2 stycken som saknar våra små killar idag..
Lämnade William idag också enl.schema & jag hoppas att det kommer att gå bra för honom där idag..Man e som lite harig..
Men de får man nog va som mamma tror jag :-)

Hoppas du får en bra dag, vi får gosa med våra killar så fort dom e hemma igen..

//Kramkram Jenny (jejja25)