fredag 8 augusti 2008

Lycka = en lykta

Tänk vad glad man kan bli när man hittar det perfekta. den här gången i form av en vit lykta i trä.

Den här ska få förgylla mina mörka höstkvällar här hemma.
Längtar faktiskt till hösten nu, löv i höstens alla färger & lite blåst & rusk helt enkelt.


Lyktan & bilden kommer från Alvashus.se
Medans jag ändå shoppade passade jag på att slänga med en brödkorg i fil de fer.
Den har jag tänkt mig på mitt nya bord i köket när Andreas har gjort klart det.
Idag ska vi handla virke & alla andra grejer som behövs till bordet.
Så förhoppningsvis ganska snart får ni se hur det blev.
Även denna bild är lånad från alvashus.se


Mamma det här är nåt för dig? Visst är den fin?



Skulle bli fin på din dörr!!!

Bilderna är lånade från Nordljus.net där hittar ni även deras web shop.
Nu måste jag pysa.
Ha det så bra Kramar

3 kommentarer:

Ulli sa...

Vilken fin lykta! Alvas hus har mycket fint.

Trevlig helg!
Kram Ulli

Therese sa...

Superfin lykta!! Jag själv är också på jakt efter någon liknande lykta till min hall!

Förresten, jag hittade en svart Brio spis till Julia på Coop forum för några veckor sedan, så den köpte jag!

kramar

annaslantliv sa...

Hallå där! Jag tittar in stup i kvarten och intet nytt och sen är jag borta ett par dagar så pang har du lagt in flera inlägg! Här gäller det att hänga med nu ;-)

Superfina grejer du köpt! Lyktan var verkligen en fin modell.

Jag gick bara förbi Årstiden när vi var ner men jag tyckte inte heller det såg så intressant ut. Men bokstäverna är ju riktigt snygga, synd att du aldrig får tag i de du vill ha...

Kul att ni kommer på måndag! Jag har tänkt vi skulle ses någon dag i sommar men herregud vad veckorna rusat iväg. Hugo måste vara stora killen nu...

Kram Anna