torsdag 7 augusti 2008

Bloggtorka & Semestershopping

Efter lite bloggtorka är jag tillbaka.

Tänkte börja med att visa mitt fina E som jag handlade på Årstiden i Stockholm på våran minisemester. Självklart var det slut på H, så jag bojkottade A också.
Jag var lite Egoistisk & tog bara min bokstav.
Kollade även inne på Divas Boning i Valbo efter H men det var slut där med så klart.

Jag vart faktiskt lite besviken på Årstiden, det var inte mycket mer än bokstäverna där inne jag hade velat ha. Men men så är det, alla kan inte gilla allt.




Vet inte riktigt vart jag ska ha det nu när det bara blev en bokstav. Men jag hoppas de andra två kommer snart de med.



Inne på Syster Lycklig köpte jag den här fina plåtlådan från GreenGate till Hugo.





I den har han sina tåg, även dem inhandlade på Syster Lycklig

På resan till Valbo med Mamma & pappa slog jag till på två GreenGate muggar till samlingen. Även om den röda faktiskt är ganska ful, så hade jag inget val för det var den enda jag inte redan hade.





Förra veckan var vi i Mossby hos ett par vänner & lekte fem-kamp. Gissa vem som vann?
Spöade t.om killarna i luftgevärsskytte, med god marginal.


Kanske inte ser så pricksäkert ut, men man måste ju hitta pricktavlan innan man tittar i kikarsiktet eller?
Nu ska jag snart väcka min son som fortfarande sover efter en lång förmiddag på leklandet.
Sen blir det en sväng med Jane & Nellie på kupolen.
Just nu letar jag efter en fin lykta i vitt trä, någon som har några tips? Den ska vara ganska stor.
Hittade en superfin på Lifestyle, men den var helt sne & vickade fram & tillbaka hela tiden & det funkar inte hemma hos mig, då kommer jag bli tokig.
Ha en fortsatt bra dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland - inte alltid - har de rätt snygga lyktor på Cascade Blomsterhandel uppe i Djurås. Ibland är de i trä, ibland i vitmålad metall och ibland i gråsvart metall. Köpte en stor lykta i gråsvart metall till mamma i födelsedagspresent förra året. Den var ca.50cm hög, men den fanns även i mindre modeller.
Lycka till!