tisdag 26 augusti 2008

Teiiitta!!!

Ja just ordet Teiiitta hör man för tillfället ofta här hemma. Hugo säger titta åt precis allt, så vi gör för tillfället inte mycket mer än tittar på allt Hugo vill att vi ska se.

När jag inte tittar på Hugos saker så tittar jag gärna på nätets olika butiker. (Som om ni inte redan visste det?)
Det här gamla dokumentet har jag spanat på länge & nu beställt det. Tog 5 stycken så att jag kan fixa & trixa lite med dem.

Tänkte gå ner på kopieringsbutiken här nere & höra vad de skulle ta för att förstora upp det åt mig till en 50 x 70 cm tavla istället.



Underbart fina gästtvålar & badskum från CountryStyle





Idag har förresten mitt paket från Fridas gård kommit. Imorgon få ni se vad det var jag hade beställt.

Nu blir det film.

Kram

Inga kommentarer: