tisdag 29 april 2008

Back in business...

Oj vad vi har varit sjuka. Även jag & Andreas åkte på ögoninflammation.
Men nu är jag tillbaka.

Tänk vad glad man kan bli över att hitta den perfekt kudden, till ett superpris som 49 kronor. Lite justeringar med saxen & voilá.
Toffsar i hörnen är inte riktigt min grej. Passar perfekt i mitt sovrum.



Den här fina ramen köpte jag på Lifestyle, ska bara framkalla ett foto i rätt mått, för den hade lite speciella mått.





Kolla in den här supersöta nallen jag fyndade på Tradera!!! Hela 11 kronor fick jag lägga ut, & till råga på allt så kom det 2 stycken när den väl kom, & inte ville hon ha tillbaka den andra heller.



På lavendel & Romantik finns det mycket kul att slösa pengar på, dock blev det bara en galge så där i slutet av månaden. Men tyvärr så passade den "förbannade" galgen ingenstans på mina skåpsdörrar där jag hade tänkt ha den. (För stora knoppar) Så nu hänger den i Hugos rum & dinglar. Kanske inte det ultimata, men det duger. För den är fin att se på.


Det var alla bilder jag hade för idag.
Nu ska jag sy gardiner av Gunila Axéns fina molntyg till Hugos rum. Valde det svarta, tror det blir bra.
Han fick även ett påslakanset ur samma serie. Men det ska han få på sin födelsedag.
Förresten skulle jag tvätta mina vardagsrumsfönster idag, men vi har vart smarta & satt upp rullgardiner för fönstren så de går inte att öppna. Jag vart lat & låter Andreas skruva ner dem när han kommer hem. Det är skönast så.
Kram

Inga kommentarer: