lördag 30 augusti 2008

Längtar till Julen

När man tittar på Jeanne d´Arcs bilder kan man inte annat än att längta till julen.







Det ska bli så kul att inreda mitt hem i jul i en helt ny stil mot vad jag brukar ha. Tänk vad fort smaken kan ändras.
Förut gillade jag det rena moderna ljusa, & nu brinner jag verkligen för det vita shabby chica fransk/danska.
Den här inredningstilen älskar jag verkligen & det känns väligt mig., även om jag inte vill ha en miljon små vackra detaljer överallt, som i och för sig är jättefint (om man kan göra vackra stilleben) men nej då skulle jag bli tokig.
Dessa stakar i fattigmanssilver skulle jag kunna tänka mig.


Alla bilder kommer från deras hemsida

2 kommentarer:

Linda sa...

Ja visst börjar man längta till julen! Vissa år längtar man sådär väldigt mycket andra år bryr man sig inte så mycket.. det är konstigt. Har du också beställt boken "god jul" ? kram Linda

Malin sa...

Hej !
dom har verkligen vackra saker. Håller med om att man har ändrat smak sen man blev "besatt" av Shabby chic *hihi*
Vet inte om jag sa det förut, men skapa en testblogg så kan du testa på den utan att förstöra något på den här sidan.... om jag inte redan sagt det =)
Hoppas bröllopet var trevligt!
Kram Malin