tisdag 12 augusti 2008

Uppe med tuppen

Väcktes alldeles för tidigt idag av en pigg busunge. Varje morgon väcks jag av att Hugo slänger sig över mig i sängen & skriker .

Vi brukar busa med honom & skrämma honom så hans sätt att ge igen, är att skrämma mig när jag sover.

Jag måste erkänna att det är ett ganska underhållande barn vi har.

Häromdagen när han hade sovit middag, stod jag i köket när han vaknade. Det enda jag hörde var , sen stack han upp sitt söta huvud ovanför sängkanten. Man blir full av skratt bara av å tänka på det.

Nu när jag väl var uppe så kunde jag lika gärna göra nån nytta, & bakade därför Grekiskt lantbröd till frukosten. Det är så gott med nybakt bröd.



Igår var jag på Me & I party & dessa söta tröjor handlade jag till Hugo. Han kommer bli så himla fin i dem.

Anna hade bakat massa gott, så man kom nog hem två kilo tyngre.

När jag väl kom hem så satte jag igång med att slipa & måla på mitt fönster ajg berättade jag hade köpt.
Nu är det målat en gång & väntar på en omgång till. Så snart ska det upp & ni får se resultatet.

Nu ska jag städa sen blir det lekparken & kupolen.

Ha en solig dag, det ska vi ( som det ser ut nu iallafall)

Inga kommentarer: