onsdag 20 augusti 2008

Lyktan är på plats

Nu äntligen har lyktan kommit, efter lång tids väntan. Så här ser det ut där den står nu.

Tyvärr är jag inte jättenöjl med lyktan då jag tycker den är lite skabbig, de borde ha kvistlackat den innan de målade.


Letar efter ett par fina gamla bilder jag kan ha i ramen, kanske på ena järnsaken som hänger ner.







Låset är iallafall fint.




Här får ni en bild på godingen när han ska gå till dagis för första gången.




Förresten måste jag bara berätta om min lillebror. han är så jä-la duktig på att trolla med kort. man är helt borta när han trollar & det värsta är att en magiker Aldrig avslöjar sina trick.

Han har nog några filmer när han trollar, ska se om han vill låna ut dem till mig ska ni få se något coolt.
Alla blir lika faschinerade av hans trolleri.

Marcus kommer nog bli stor inom detta om han bara vill.


Nu ska jag klä på min nyklippta lilla söta son.
Tusen tack Maria för klippningen, han vart kanonfin.

Kram

1 kommentar:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vad synd att inte lyktan var som du tänkt dig... Hur går det med min vinst? *spänd av förväntan* Trevlig helg! :)