torsdag 28 augusti 2008

Äppelkaka med sting

Igår fick jag en massa äpplen av Maria & vad är bättre än en äppelkaka med vaniljsås då?
Efter att Hugo somnat skyndade jag ihop en äppelkaka & till sist pudrade jag över lite kanel på toppen.
Trodde jag!!! Hade tydligen tagit fel burk i skafferiet & tagit chilikryddan istället.

Så det blev till att börja om. Där fick man för att man skyndade sig & var tarv.

Här är Fridas Gårds fynden! Tvättmedelsburkarna & Bathlådan ska stå på en hylla i badrummet, som aldrig tycks komma upp.










Sist men inte minst mitt nya överkast.
Hugo vägrade gå ur sängen när jag skulle fota, så han får vara med på ett hörn han med.



Kram

2 kommentarer:

Malin sa...

Hej!
Du fick till en jättefin ny header! Photoshop är inte så svårt om man ger det en chans. Lagerfunktionen tycker jag är den bästa. Jag har lagt ut en liten instruktion på min sida hur man gör för att ändra bakgrunden =)
Jag tycker din sida är jättefin i vilket fall!
Kram Malin

Anonym sa...

Haha! Kommer ihåg en gång när mamma skulle göra heta räkor och av bara farten tog 1msk cayennepeppar istället för 1msk curry. Det skulle vara cayenne också, men bara 1krm....
Förövrigt har du en skitsnygg sovrumsgardin! Vart hittar man det tyget (om det finns kvar)?
Kram kram!