onsdag 30 januari 2008

Hemma hos Daniel

Här kommer en liten titt hemma hos Daniel. Som sagt så är matbord & stolar köpta av Carin & Carl. Stolarna saknar dock rätt tyg på sitsarna fortfarande.
De är målade i vitt & bordet är målat i en antikgrå nyans. Passade perfekt ihop.
Daniel vill inte ha ett helt vitt matbord så det blev ett grått.





Kökssoffan hittade han i sin mormor & morfars sommarstuga som han & han syster har tagit över.
Den har han målat själv i Kalkvit & gjort en sliten look.





Entrén. Där har han målat en telefonbänk i vitt & gett den ett nytt tyg på dynan & nya beslag.



Hugo hjälpte mamma att kolla in möblerna.



Jag ska förmodligen köpa ett likadant matbord till mitt kök som Daniel har, fast mitt ska vara vitt.
Tror dock att jag måste avvakta med stolarna & ha mina egna så länge eftersom de kostar 4000 någonting per stol. det har jag inte råd med med min mammapeng just nu.

Ha en trevlig kväll, själv ska jag laga oss lite mat nu.

Kram

1 kommentar:

annaslantliv sa...

Fina bilder! Alltid kul med inspiration.

Snuvan slog till igen i natt så jag sitter här och tycker det är allmänt trist...
Tur man kan surfa runt så man slipper göra någon nytta!

Kram