söndag 20 januari 2008

Shoe polish

Vad skulle jag med den till egentligen? Men nu står den så fint i köket & väntar på sin vän
Bread som tyvärr kommer komma i vitt med silvertext.
Vad jag ska stoppa i den vet jag inte för skoputs tänker jag inte ha.



På bilden kan ni förresten se hur mina fuskis bänkskivor ser ut. Ganska okej va?

Jag funderar på att åka till kupolen en sväng idag med Hugo, det känns som om det är nåt jag letar efter, men jag vet inte riktigt vad. Kanske nytt tyg till min köksgardiner... - som mamma ska få sy.
Igår köpte jag lite nya fina kläder till Hugo från Polarn o Pyret, jag köper nästan alla hans kläder där för jag gillar deras kläder & de håller färg & form bra.

Hugo hade haft sin fina nya jumper på isg i exakt 5 sekunder innan han ramlade & slog sig i munnen så han blödde ner den.
Stackarn, det är inte lätt att vara helvild.

Jag funderar på att köpa Cult Designs kub serie till mitt vardagsrum. De delarna i rosa eftersom jag har rosa som accentfärg till det vita & bruna.






Så här ser de ut de jag hade tänkt mig... på ett vitt fat.
Nej nu ska jag sluta & göra lite mat, vi ska iväg på Arn kl 18:00 jag vet inte om jag kommer gilla den, men jag ger den en chans.
Ha det så bra kram

3 kommentarer:

annaslantliv sa...

Hallå där!

Det är stängt i Säter på tisdagar så det är ingen ide du åker idag. Det var ganska urplockat, hon väntade nya leveranser men det fanns mycket fint ändå!

skönt att ni får hjälp med hostan äntligen.

Kram

annaslantliv sa...

Nej men nu vill jag ha lite nyheter!

Köpte du något mer kul igår?

Kramis

Emmas Vita Hus sa...

Vad mycket fint du visar! Kikar in snart igen!Kram Camilla