torsdag 3 januari 2008

Streamliner

Just nu sitter jag på nätet & kollar in vad jag vill h atill Hugos rum. Det känns som om det aldrig kommer att bli klart, eller bli så fint som jag vill ha det.

På önskelistan står:

En silverfärgad Streamliner Classic
Bild: playsam.se

Vit fondvägg med svarta stora stjärnor.
Visar en bild på tapeten i rosa, för jag hittar ingen bild på den i svart.

Bild midbec.se
Jag tycker att det är svårt att få till det bra i rummet eftersom mitt badrum är så litet att jag måste ha skötbordet i Hugos rum & det förstör verkligen hela intrycket.
Nej nu ska jag göra mej klar för att åka till Falun för en liten shoppingtur med min familj.
Ska göra ett besök på Kuckelikana, Kärringen mot strömmen, Sia butiken på hörnet ( vad heter den?) Hoppas på att hitta något fint till Rummet... Gärna leksaksförvaring... det behövs.
Ha en bra dag... Här snöar det så mysigt...


1 kommentar:

annaslantliv sa...

Vilken fin tapet! Visst är det svårt med barnrum. Och värre blir det när dom blir stora och får en massa fula leksaker... Då ger man nästan upp.

Hoppas du hittar något idag, det är verkligen bra shopping i den delen av stan.

Kram Anna