söndag 13 februari 2011

Underbar!





Hej alla!

Jag säger som Hugo... den var verkligen underbar! Hela förmiddagen spenderades på Kupolen idag & vi hade sagt åt honom att sköta sig & låta mamma titta lite & den här gången tog han oss verkligen på orden! Ha ropade på mig för varenda sak han såg:

- Mamma! Den här var verkligen underbar!

Och visst är väl lampan underbar! Ännu bättre hade det varit om kassörskan hade lagt i rätt lampa till den så jag hade kunnat testa den.

Lite Jielde-stuk på lampan är det allt, men mycket billigare!!!

Nu är bara frågan? Ser ni den där "fjongen" man styr lampan med? den är inte riktigt snygg! Men den går att ta bort, så frågan är om jag ska göra det?

I morgon är det alla hjärtans dag & även om jag inte bryr mig speciellt mycket så var det ett utmärkt tillfälle att "fjäska" till sig en lampa. Så tack älskling för den fina presenten!

I morgon är det förresten inte bara alla hjärtans dag, det är dags för Ultraljud! Redan vecka 20, oj vad tiden flyger iväg.

Vad tror ni att det blir? Jag tror det är en tjej, medans Andreas säger att han bara gör pojkar!

Kram

5 kommentarer:

Monicas vita drömmar sa...

Hej Emma!

Jag tycker att lampan var fin :) får man fråga vilken affär du köpt den i och pris har letat efter något liknande själv nämligen :)

Lycka till på ultraljudet och ha en bra alla hjärtans dag i morgon

Kram Monica

moimukulatt sa...

Åh vilken snygg lampa. Vill ha!!!!
Så jag undrar precis som föregående: vart har du hitta den? Dyr?

kram

Tess sa...

Hej hej!!

Undrar som dom andra vart lampan är köpt:-)

Therese

Emmas idéer sa...

Hej hej.

Lampan är köpt på ljusexperten på Kupolen I borlänge.

Den heter Newport & kommer från leverantören Cottex tror jag det var!

Kram Emma

Monicas vita drömmar sa...

Hej Emma!

Tack för tipset om vart jag skulle hitta lampan och nu har jag oxå en sådan lampa:)

De hade den dock inte på våran ljusexpert affär men jag var in på en annan affär som finns här och dom hade den och till ett super pris 379 kr så det blir nog en till :)

Lycka till med magen

Kram Monica