fredag 18 februari 2011

Mattor


Tråkigt lägenhetskök!




Mattor från Åhléns & Ellos.

Hej på er!

Idag kör vi ett matt-tema här på bloggen!

Jag har länge vart utan matta i både köket & hallen, men nu slog jag till på en vit plastmatta till hallen & Andreas köpte en trasmatta till köket i olika nyanser av blått.

Jag har några detaljer i blått & turkost i köket så mattan passade in perfekt.

I hallen behövs det så mycket ljusa färger det bara går att få in då hallen är ganska mörk & trist.
Den vita mattan gav precis den effekt jag var ute efter!

Nu blir det fredagsmyyyyys, hoppas bara Andreas får vara med också. Han har nämligen jour den här veckan & han har jobbat hela natten redan.

Trevlig helg!

6 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Vad duktig du är att texta!!
Härliga bilder....
Ha en skön fredagskväll
AC

Lilla gårdshuset sa...

Det där med mattor är jag dålig på. Den blå var verkligen fin. Skulle passa i mitt kök också. Var den dyr?

Kramis/Heléne

Fröken C sa...

"Tråkigt lägenhetskök", nej jättesnyggt tycker jag!!!!!
Gillar den vita i hallen, väldigt ljust o fint.

Ha en bra helg!
Kram C

A House With A View sa...

Åh så fint det blev, helt klockrent!! Förstår att du är helnöjd!

Önskar dig en fin helg!

Kraaaaaaaaaaaam aka

Miss Linda sa...

Hej!

Jag mailar Å mailar men varför vill du inte svara? No hard feelings!

Skulle bara bli glad om svarade.

Längtar fortfarande efter mitt kakfat ♥

Vänliga hälsningar Linda

Elin sa...

Vart kan man hitta såna där plåtskåp med färgade lådor? Dom var ju hur läckra som helst!