lördag 12 februari 2011

Bloppis!



Trådkorg från Norrgården 90 kr Såld



Två prydnadskuddar inkl innerkudde 80 kr för båda. Sålda





Gammal vitmålad resväska med texten Take care of this moment, this moment is your life ovanpå & Love beyond words på framsidan.

Resväskan går inte att öppna tyvärr, men gör sig fint som inredningsdetalj ändå!

Pris 200 kr Såld

Måste bli av med lite saker här hemma som bara står & samlar damm så jag kör på bloppis-linjen den här gången.

Jag skickar gärna, köparen står då för frakten.

Skriv bland kommentarerna om du är intresserad.

Nu ska vi ut i snön & busa...

Kramar

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Emma, Jag vill gärna ha Trådkorgen från Norrgården. Du kan väl höra av dig när jag kan hämta den. Kram Åsa Pros. Skicka mail via Facebook.

Anonym sa...

Hej Emma! Jag vill gärna köpa resväskan! Jag kan komma och hämta den till veckan då du här tid!

Kram Sarah Arvidsson

Annas vita hus sa...

Hej hej!

De fina kuddarna köper jag jättegärna av dig! :)

Man kan aldrig ha för många kuddar!

Bor i Tranås så du får skicka dem till mig, men frakten borde inte bli så jättedyr. Jag betalar den självklart!

Mvh Anna

Emmas idéer sa...

Hej Anna.

Maila din adress på emma_xyz@hotmail.com så skickar jag dem åt dig.

Kramar Emma

Emmas idéer sa...

Sarah, resväskan är din! Jag skickar ett sms.

Puss