söndag 6 februari 2011

Design!



Dessa snygga armband har väl knappast någon missat vid det här laget? Jag fick ett vitt nån gång i julas av min käre man & nu häromdagen hade han även köpt ett ljusrosa med diamanter på till mig för han hade visst fått höra lite tjat om att någon önskade sig ett sådant.

Mitt armand beställde han frå Nelly, men de finns ju lite här & var!

Något annat som är extra roligt just nu är att jag håller på att klura på en design till en av Fuego Swedens brandsläckare. (Ni hittar länk i högermarginalen)
Den kommer vara i matt vit, med svart kalligrafi på, men riktigt hur den ska få se ut än är inte klart. Jag har ritat & textat massor för att komma fram till ett bra val.

Annars rullar livet på i 100, jobbar på nu efter avslutad utbildning. Ekonomi är riktigt kul, Peace & Love-jobbet drar igång nu i februari & magen växer som den ska.

Nu ska jag njuta av lugnet här hemma eftersom mina killar är i skatehallen.

Kramar

2 kommentarer:

Madame Vit sa...

Vad roligt att du mår bättre nu.
Vilken gullig man du har som uppmärksammar sådant =) Min märker ingenting hihi =)
Jag har dessa armband i svart och i rosa, love love!!!
Jublade när jag läste att det blir en Sebra säng hos er, de är såååååå läckra. Vill ha en sen när det är dags här =)

Kram Fia

Marita sa...

Vilka fina armband...de har helt passerat mig! Tack för tipset! Vilken underbart uppmärksam make du har!
Kram, Marita