fredag 4 februari 2011

Ojsan!





Hej på er alla vänner!

Vilket uppehåll det råkade bli, men nu ska jag försöka ändra på det.

Jag mår i alla fall bättre. Jag orkar vara vaken längre än till åtta & illamåendet har i princip gått över helt. Tack för er omtanke!

Magen har börjat puta lite lite, byxorna går att stänga fortfarande men då kan jag inte sitta *fniss*

Lite vår har det fått smugit sig in här hemma, även om det inte är mycket än. Tulpaner & krispiga vita kuddar. Fyndade på Rusta. Jag skyndade mig dit igen när de fick in dem igen efter att ha väntat mer än ett halvår sen de hade de sist!

Jag har bestämt mig ang sängen, eller ja Andreas har bestämt åt mig...
... Det blir en Sebra, så klart. Han vill inte höra mitt gnäll efter om jag köper en annan säng.

Nu ska jag ta fram några nybakta kakor till Hugo, vi är hemma tillsammans idag då dagis är stängt.

Kramar till er

3 kommentarer:

Liza sa...

Hej!

Kul att höra ifrån dig!
Så söta kuddar!

Ha det bra!

Mvh Liza

Johanna sa...

hehe, så du har oxå fritera dina kuddar så dom blir så där krispiga :P. crunchy crunchy..

Så rusta hade dessa kuddar..
ska nog dra iväg dit o kika.

Vi e oxå hemma p.g.a av stängd förskola, men Julia har feber... sååå roligt. Inteeee..
Kul att höra att du mår bättre. Sköt om er och kram !

Trevlig Helg !

moimukulatt sa...

Välkommen tillbaka ;)
Det är skönt när livet sakta återvänder.

Snajsiga kuddar, blir allt sugen.