lördag 26 december 2009

Zinkhus



Zinkhus Walther & Co

God forstättning på er alla.

Hoppas ni haft en lika härlig jul som jag.

Jularna blir bara bättre & bättre desto äldre Hugo blir. Tomten fick i år en mängd frågor att besvara av Hugo.

Våran lille plutt fick en cykel av mormor & morfar i julklapp, vilken lycka för någon som älskar att cykla. Nu slipper han trehjulingen till våren.

Som ni ser på bilderna har jag fått ett otroligt fint zinkhus.
Min mamma hade turen att vinna ett likadant i en lokal annonstidning för ett tag sedan, men trots hundögon & fjäsk från min sida så behöll hon det själv, men var snäll nog att köpa ett till mig i julklapp.

Idag har Hugo testat att åka skridskor för första gången i sitt liv. Vilken grej! Det var inte det lättaste. Men han gav inte upp utan halkade glatt på.

Själv har jag inte åkt på sisådär 12-13 år, med det gick hyffsat ändå. Piruetterna sitter inte riktigt än *fniss*

Ikväll ska jag försöka mig på att laga en av Andreas favoriträtter, som han alltid åt på en underbar Italiensk restaurang när vi bodde i Göteborg. Good luck till mig själv säger jag...

Ha en mysig kväll. Kram Emma

4 kommentarer:

S o F sa...

Kul att höra att du/ni har haft en fin Jul.

Gulligt av mamma att köpa en sådan fin julklapp till dig och Lycka till med maträtten, säger jag också.

God fortsättning!

dsign & inredning sa...

Hihi så sött det lät med skridskorna!
Kan se framför mig hur mysigt ni hade det ;)
Zack får nog pröva på det nästa år han... nu är det mest pulka som gäller eller pullva som han kallar det ;)
God fortsättning till er!
Kram Lena

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej vännen!ser att du också haft turen att få ett fint zinkhus. Stor kram

Mjuka sa...

Låter som ni haft det mysigt!! Vilken söt liten ljuskopp med ordet längtar jag ser på bilden.
Kramar Malin