onsdag 30 december 2009

Tidningskorg





Känns som om det blir samma bilder nu, men jag tänkte bara visa er den fina tidningskorgen jag köpte hos Susanne på Norrgården! Passar perfekt att ha under bänken.

Nu är jag egentligen inte den där typen som sparar på alla inredningstidningar jag köper utan lassar över det mesta till mamma, men några tidningar har jag sparat & självklart Franske Stemninger.

På understa bilden ser ni en av de fina kakelplattorna som Mariana gör. Den här ska jag dock inte behålla själv utan ge bort i present till en vän som fått en liten flicka.

Oj oj i morgon är det redan nyår, tyckte nyss vi stod där ute i snön & skålade i Champagne på tolvslaget hos våra vänner...

Kramar

4 kommentarer:

VIT och PASTELL sa...

Jippie! Vad kul att du tar emot beställningar igen! Nu har jag slängt in en beställning av tags - de är ju så söta!

Kram Mia

Marita sa...

Vad fin den är din tidningskorg! För mig skulle den inte räcka till, jag tillhör dem som inte kan slänga en enda inredningstidning!! Jag köper nästa varje tidning som kommer.... det blir rätt så fullt här hemma! Skulle behöva rensa ur och bara spara urklipp från det som inspirerar mig... men herregud vilken tid det skulle ta!!!!
kram, Marita

Théa & Linnéa sa...

Så fin, men den skulle inte räcka här. Har jättesvårt att slänga bra tidningar, även om jag knappt hinner läsa om dem... osmart egentligen...
Hm, nåja ett Gott Nytt 2010 önskar jag dig
/Karin

MonaA sa...

Sååå fin korg, en sån skulle jag också vilja ha! Skulle passa perfekt hemma hos mig. De tidningskorgar jag har nu är överfulla, så jag behöver fler, hihi!
Hur mycket fick du ge för den (får man fråga det :-))?

Gott Nytt år!

Kram
Mona