torsdag 10 december 2009

Blompinnar till jul...(uppdaterad)









Idag visar jag lite julbilder hemifrån mig. Det är inte mycket pyntat än, men på god väg.

Röda äpplen är något jag gärna dekorerar med till jul. På flera av mina gamla loppisfyndade plåtfat hittar du granris & röda äpplen.

Det fina keramikfatet på fot har Nina Pärnerteg gjort. Just nu lite i vägen, men det får stå på skåpet med lite äpplen så länge.

Jag är väldigt rädd om det & lägger man något ätbart (julgodis vill säga, äpplen är inte lika kul) på det kommer sötaste Hugos springandes med det i händerna...



Nu får ni beställa Blompinnar igen...

Jag har dock inte obegränsat så först till kvarn gäller.

Maila mig på emma_xyz@hotmail.com & märk mailet med Blompinnar!

Pris 40 kr styck. Valfri text men tänk på att det ska få plats också.

Oj oj oj vad ni beställer Blompinnar! Alla ni som har mailat den 10 dec & 11 dec fram till 09.30
Kommer få era blompinnar. Dock måste jag åka & köpa mer virke & material för aldrig trodde jag väl att så här många ville beställa. (40 ordrar trillade det in) *fniss*
Så med andra ord kan jag tyvärr inte ta emot fler ordrar nu!


Jag önskar er alla en riktigt trevlig luciahelg.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Wiiihooo jag ska genast maila...

Å vad jag har längtat!

dsign & inredning sa...

Ja me!!!! ;) Mailar genast!
Kram till dig!