lördag 19 december 2009

Julmys





Nu är det julfint även i sovrummet . Jul i sovrummet fick denna gång bli ljusrosa. Rött passar inte in i mitt gråsvarta sovrum.

Påslakan i Percale från Hemtex Livingserie, det är det enda som duger åt mig.

Är det noppror på lakanen kan jag inte sova & är örngotten sträva får jag ont i skinnet i ansiktet...
Ja ni förstår, det är inte lätt att hitta rätt påslakan, men nu för tiden köper jag bara Satin.

Nu står granen på plats, floff sa det så bredde den ut sina kvistar & tog upp 1/4 del av vardagsrummet... *fniss* mer om det imorgon...

Ha en mysig kväll allihopa. Vi ska mysa framför granen med lite varm choklad.

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Oja, jag förstår precis vad du menar! Det går inte att sova om lakanen är noppiga (och så manglar jag också för att få den rätta känslan!) Jag har liknande påslakan fast i rött istället för rosa, som jag faktiskt köpt på Rusta för 49 kr st, helt i bomull och som är de mjukaste och lenaste påslakan jagnågonsin haft.

Johanna sa...

Du har det sååå fint Emma !! Du är så otroligt kreativ go brutta maräng =)
Ha en underbart härlig Jul !!
Kram Johanna