tisdag 8 december 2009

Lavendel





Tänk vad konstigt det kan vara. Förra veckan luktade jag på detta strykvatten & avsydde det. Idag gick det an & det fick följa med mig hem. (Camilla du som vet, det hjälper mot röklukten här inne *fniss)
Ja nu är det ju inte jag som röker utan grannen, & varje gång man öppnar ytterdörren smiter all röklukt in hos mig.

Så nu har jag sprutat Lavendelvatten på allt tyg som kom i min närhet...





I helgen blev det ett besök på Tomteland. En besvikelse för oss vuxna, men barnen hade verkligen en rolig dag.

Tips till alla ni som planerar ett besök där innan februari då de får en ny restaurang.

- Ta med korv & grilla själva!!! 2 timmar minst tog våran matpaus!

Hugo önskade sig en pippibåt av Tomten, men vägrade sitta i knät.

Kramar

3 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Ååå, lavendelvatten låter ju som det skulle dofta supergott :o)

Och ja, röklukten är inte å leka med...

Kram kram!

Anonym sa...

Sån söt liten son med tomen...

jane sa...

Härliga Hugo i härliga Molo...

Puss från Nellie.