söndag 20 december 2009

Julgran






Årets gran... mailegpynt, fattigmanssilver, smällkarameller & så... "röda förbannade kulor" som min kära bättre hälft kom hemsläpandes med igår.

Dock fick det väl gå då, men de lila, gröna, blå & gula kulorna han också hade hittat en förpackning med slängde jag snabbare än en blinkning... och jag har "absolut ingen aning om vart de tog vägen" *fniss* förlåt Andreas, men nån måtta får det väl ändå vara. Det är väl ingen cirkus vi ska pynta...?

Suck, jag som ville ha en fin silvergran, med lite maileg i till Hugo.

Granen är enorm, men det framgår inte riktigt av bilden hur stor den är...
I alla fall så är det så där julmysigt & doftar gran i hela huset... Vilket jag verkligen gillar.

Julkramar Emma

6 kommentarer:

Jeppe sa...

Jättefin gran... Jag kan hålla med om att lila, grönt etc passar inte i en julgran.Själv klädde jag min igår, den är silvrig, blev så fin. Önskar dig en riktigt God Jul och tack för alla fina saker du levererat mig. Kramen kramen.

Carina sa...

Härligt vilken julig julgran ni har fått till...
Maken och Dottern var och valde vår igår...men vi klär den inte förräns dagen innan julafton!
Kramen.

Kicki sa...

Vilken fin julgran Du har.
Snart skall vi också ta in vår.
Våran Hugo skall få pynta i år och jag har lovat mig själv att inte flytta en enda grej,,,,,,,även om flera pynt hamnar på en gren!
Ha det GOtt i jul.
Snart kommer jag att visa den fina skafferiskylten jag köpt av Dig på min blogg. Är supernöjd.
Kram
Kicki

♥ Fyra årstider sa...

Tack goa Emma för fin present på posten!!jag blev så glad. Nu önskar jag dig en God Jul och står med en gran med maileg och lyser.
Kram Lotta

annaslantliv sa...

Vill passa på att säga God Jul! Hoppas det forsätter vara så underbart vackert ute och vi alla får en härlig jul.

Jag har gjort en beställning på mascaran och några krämer, blev nyfiken sist du tipsade om den sidan och nu kunde jag inte hålla mig.

Underbar gran har du! Min är barnpyntad och ser ut som en cirkus... den är inte i min smak men barnen gillar den såklart. Jag funderar på att sortera i två lådor till nästa år...

Kram Anna

Lantliv och Loppis sa...

Tjusig gran! =D Finns inget mysigare än doften av granbarr 2 dagar innan jul...
kram till Dig!