torsdag 22 april 2010

Vackra olivträd




Jag som så många andra tycker mycket om de vackra olivträden. Dock är jag helkass på att få dem att överleva. Nu ger jag det en sista chans med detta lilla söta träd jag köpt på Plantagen i Falun.

För tillfället huserar det på Tv-skåpet, men ska snart få åka ut på balkongen, bara de nya balkongmöblerna är inhandlade.

Den vackra Mårbackapelargonen fyndade jag till ett riktigt bra pris idag. Jag slog till på två stycken, en till köket & en till sovrummet.




Ibland blir man helt stum över hur snälla människor det finns. En dag för ett tag sedan damp det ner ett paket i brevlådan till mig & Hugo.

Det var dessa underbara tjejer som hade skickat oss några presenter! Hugo älskar sin "Träggåsmästare" & sover med den på nätterna.

Mina härliga gåvor får ni se en annan dag! Jag är frälst i den ena av dem redan!!!

Förresten, blev uppmärksammad av en vän att jag ligger på plats 7 över Bubblare på Bloglovins hemsida gällande katergorin inredning. Är det någon som vet vad det innebär? Varför hamnar man där?

Kramar

4 kommentarer:

dsign & inredning sa...

Men så fina presenter Hugo har fått! helt otroligt vad det finns snälla människor! :) Jag tror att du hamnat på blogloving för att du är så duktig och inreder så himlans fint! ;)
Ha det fint! Kram Lena

Théa & Linnéa sa...

Så fina bilder. Älskar de krukorna du har, har inte sett någon svart tidigare.
Må så gott
/Karin

Det vita dårhuset sa...

Hej gumman.. Och grattis till 7:e plats!! Inte illa :)))
Och grattis till vinsterna du!! DET var inte illa ;)
Ja ja...många grattis blev det *fniss*

Jag vill också ha ett olivträd men törs inte lägga ut så mycket pengar på något jag vet att jag har ihjäl på en gång :/

Ha det gott och kram på dig/ Erika

Annelie Johnsson sa...

Hej!
Ett tag sen sist, men alltid lika inspirerande att kika in. Bubblarlistan på Bloglovin är en slumpmässig lista där de tipsar om olika bloggar, tror de drar olika varje vecka. Men kul att få synas lite extra!!

Ha nu en riktigt bra valborg!
Kram