tisdag 11 mars 2008

Äntligen har jag hittat den rätta...

.... växasängen till Hugo.



Tänk er den vitmålad med lite fina slitningar.

Ibland har man tur, jag & Andreas ska till Ikea i Västerås på fredag då det inte blev något på söndagen som vi hade planerat pga en viss bakfull sambo.
Gissa vart hon som har sängen bor? Jo 5 minuter från Ikea, kan det bli bättre?

Det får bli slipning & målning i sommar för just nu behöver vi ju inte sängen & orken finns nog inte heller. Jag ska lägga min ork på att gå ner 10 kg - det behövs.

Varför ska det vara så svårt för mig att bli av med graviditetskilona? Jag som aldrig har kunnat lägga på mig innan. Har alltid varit smal.

Idag är det städdag och efter det ska jag köpa gardintyg till köket.

Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbar säng! :)

Anonym sa...

Helt underbar säng! :)

Anonym sa...

Den kommer bli så fin i hugos rum =) Ses i mor,saknar lillplutten! Pussss

annaslantliv sa...

Hoppas ni fick sängen med er hem. kommer att bli jättefin.

Kram