tisdag 12 februari 2008

Tulpaner i fönstret

Igår köpte jag ett fång med vita tulpaner. Några fick stå i mina vita krukor i köksfönstret & några i den vita vasen i mitten mellan de nya Cult Design ljushållarna jag köpte sist.



Utsikten från mitt köksfönster är inte så rolig dock. Innan de byggde de här hemska tegelhusen såg man ända ner på stan från fönstret, nu är allt jag ser folk som kommer & går till sitt jobb.



Det har varit svårt att få tag på vita tulpaner i år, det här är tredje buketten eller så som jag fått tag på.

Imorgon ska jag & Anna åka till Mig O Alice och kika. Antagligen kommer Rubens barn grodan att få följa med mig & Hugo hem. den dockan är bara Hugo upp i dagen. Lite röd/orange hårig & så brukar jag kalla Hugo för lilla grodan. Jag föll pladask för den. Bild ser du till höger.

Imorgon kommer det lite bilder på brädor, har gjort några som jag ska ge bort till en bekant.

1 kommentar:

annaslantliv sa...

Hej hej

Vill bara tacka för fikat igår! Och trevligt sällskap såklart.

Ha en skön alla hjärtans dag fast ni inte firar. ;-)
Vi ska slå till på en Vienetta iallafall, en ursäkt att äta glass är inte fel.

Kram