torsdag 7 februari 2008

Promenad

Idag har jag & Anna vart ute på en promenad. Vi gick en sväng till gamla hemköp för att kolla om de hade öppnat den nya loppisen som skulle öppna.
Tråkigt nog hade de inte öppnat än.
Vi tog en sväng till kupolen istället. På Lifestyle hade de rea på en superfin lampa,
halva priset. Anna den fuskisen har lagt undan 2 stycken till sig. Jag vill också ha en sån, men jag har lite köpstopp (säger Andreas) !!!


På hemsidan Vita rummet finns så himla mycket fina möbler, jag blir alldeles galen.

Det här skåpet är såå fint. det skulle jag vilja ha i Hugos rum tror jag. Fyllt med fina barnkläder.


Den här Welcome skylten är lite mysig den med. Sen vart man ska ställa den är en annan fråga?

Bilderna lånade från Vita rummets hemsida
På väg hem gick jag förbi & köpte mina ljusstakar & en liten vas från Cult Design som jag har trånat lite efter nu till våren.
Det blev tre stycken på ett fat.



Nej nu ska jag fixa lite här hemma, min bror kom precis förbi han också. Sen blir det Me & I party hos Anna.
Kram

1 kommentar:

annaslantliv sa...

Vad kul att du kom ikväll!
Sen var ju inte kläderna så kul som man hoppats på men det är ju en annan sak.

Bra att du lagt in bild på mina lampor så jag såg hur fina dom var, hade börjat tveka igen. He he.

Kan vi inte åka till Säter nästa vecka och kolla på Mig och Alice och ta en fika? eller ska vi invänta barnbidrag, hävs köpstoppet då... ? ;-)

Kram