lördag 31 december 2011

Årskrönika?






Hej!

Jag började skriva på en årskrönika, men efter ett tag kände jag... det är liksom inte något viktigt jag skriver.

För det enda viktiga som hänt i år är ju August! Mitt fina lilla underbara barn. Hur stort är det egentligen inte att få ett barn. En helt perfekt liten människa som har legat i min mage i 9 månader ( ja nästan 10 för att vara ärlig ) & som vänder upp & ner på hela vår tillvaro.

Hösten kantades av kolik, magknip & vakna nätter & jag har aldrig förr känt mig så totalt tom som jag gjorde när min lilla son hade så ont att han skrek & jag kunde inte göra mycket för att hjälpa honom, mer än att bära, gunga & massera.

Nu är August 5 månader & är en riktigt glad, rund & go unge. Han kan sitta & han far runt som en virvelvind i sin gåstol. Han älskar att busa med storebror & storebror Hugo är den bästa bror man kan ha. Snäll, omtänksam & älskar sin bror helt otroligt mycket.

Så tack 2011 för att jag har fått en fin son & att min stora pojk finns med oss & glädjer oss varje dag, även dessa dagar då det bara är bråk & gnäll eller dagar då han hittar på bus hela tiden!

Jag älskar er!

//Mamma

3 kommentarer:

LissasVita sa...

Kärlek <3<3<3! Kramen Lisbeth

dsign & inredning sa...

Åhhh va fiiint!!!! :)
Håller med totalt, barnen är ju absolut det bästa!
*kärlek*
Kram lena

dsign & inredning sa...

(Klicka på knappen lite snabbt) glömde ju GOTT NYTT ÅR PÅ ER! ;)
kram Lena