måndag 7 mars 2011

Brädor



Hej hej.

Jag tänkte att jag skulle börja göra lite brädor igen. Så ni som står i kö på att få beställa kan väl skicka mig ett mail igen med vad ni önskar för bräda.

Maila på emmasideer@hotmail.com

I mailet vill jag att ni skriver vilken text ni vill ha, vilken färg på texten svart eller grå till vita brädor & vit till svarta brädor .

Storlek på brädan 10 cm 150-200 kr breoende på text.
Ca 15 cm 200-250 kr beroende på text.

Längden på brädan avgörs alltid av texten.

Dopbrädor är 20 cm breda & 50 cm långa & kostar 400 :-

Skriv gärna ner så mycket information som möjligt så blir det lättare för mig.

Jag bekräftar din beställning så fort jag kan med leveranstid & totalkostnad!

Kramar Emma

1 kommentar:

VitaVardagen sa...

Första gången jag kikade in här, men oj va jag kommer komma tillbaka! Supermysig och inspirerande blogg! Är det okej att jag länkar till dig på min blogg? Kram Johanna