måndag 4 oktober 2010

Mörka kvällar





Underbara ljus. Yankee Candle Strawberry Buttercream Medium Jar & rosljus från en lokal butik.

Hej på er.

I helgen har jag vart på personalfest. Det var gänget från Peace & Love som hade kick-off!

För er som är någotsånär musikintresserade så vet ni säkert att P&L vann en Rockbjörn för "Årets festival". Vi alla som har jobbat med denna festival är otroligt stolta över priset & Rockbjörnen var självklart med på festen så alla fick ge den en liten nospuss!
Det är inte varje dag man får hålla en Rockbjörn man har hjälpt till att vinna.

Ju längre in på hösten vi kommer desto mörkare blir det & hemma hos oss har vi det nu väldigt "dimmigt" & trist då de nu har plastat in alla fönster i vardagsrummet & sovrummet. Vi kan inte ens öppna balkongdörren & vädra.

Jag plockar fram massa ljus & försöker ordna lite myskänsla fast vi är instängda!
Nummer ett på ljustoppen ligger nu Yankee Candle Strawberry Buttercream. Vilken underbar doft. Kanske lite somrig, men det gör inget...

Det vackra rosljuset hittade jag i en lokal butik. Visst är det vackert? det tänker jag inte tända än utan det får vara fint ett tag först!

Nu har jag en fråga till er läsare.

Vad önskar ni läsa om & se här på bloggen? Svara gärna så ska jag försöka göra det jag kan för att uppfylla era önskningar!

Kramar Emma

3 kommentarer:

Marita sa...

Visst är det underbart med alla härliga ljus! Måste nog köpa ett Yankie candle....har inte kostat på mig något sådant ännu...
kram, Marita

Jess sa...

Jag läser gärna om inredningstips och om du vet nån bra webbsida att handla ifrån. Du har så mycket vackra saker i ditt hem!

Anonym sa...

Grattis till Rockbjörnen Emma & P&L, den var ni värda...