onsdag 20 januari 2010

Ingenstans att sova?


Här finns det lediga rum!

Det är så roligt med lite annorlunda uppdrag. Som här tex då jag har gjort "hotell" skyltar så alla som har vägarna förbi ser att det finns lediga rum.

Inom en snart framtid ska även en order till er Bruksherrgård skickas & det är ingen lite order det inte.
Det var en riktig utmaning att ta sig an den kan jag lova!




Min gamla loppisfyndade trälåda har fått ett nytt arrangemang. Soppterrinen som bara har stått & tagit plats får nu agera kruka igen. Sist den fick vara med var förra julen då jag gjorde jularrangemanget i den.

Den handblåsta vinkaraffen kommer från Indiska & har inte längre något fint pärlnät över sig som den hade en gång i tiden... Hugos huvud däremot pryds ofta av detta tingeltangel *fniss*

Nu ska jag stoppa om min lille sjukling... Usch för astma & krupp.

Kram Emma

5 kommentarer:

S o F sa...

Glad för din skull! Det är du värd.
(att få uppdrag menar jag)

Varma hälsningar!

Vita Novum sa...

Vad roligt gumman att uppdragen haglar över dig! :) Du är så duktig! Sen vill jag skicka en stoooooor kram till Hugo och hoppas att han kryar på sig snart!

Kramar Karin

Anonym sa...

Ååå vad fin skylten är...

Du gör du tags fortfarande? Såna i papper tänker jag på!?
Jag är väldigt intresserad av att beställa av dig... =O)

Jag kikade in på en annan blogg och såg att de göra likadana tags som dig.
Visste du det?

Hör av dig.

Hälsningar Johanna utan blogg

Emmas idéer sa...

Hej Johanna.

Ja jag såg det... Men jag bryr mig inte speciellt mycket... Du vet... mina är ju finare... *fniss*

Nej du får nog beställa av dem, för jag har tyvärr inte tid med tagsen längre.

Har så otroligt mycket ordrar nu.
Hoppas det är okej.

Ha det toppen. Kramar E

m i l l a h . s e sa...

Vad roligt att uppdragen ramlar in!
Hejja dig!!!
kram!