måndag 11 januari 2010

Hjärtat



För er som läst min blogg länge, minns att jag hade ett superfint ljushjärta här hemma.
Tyvärr ligger det fortfarande i flera delar, men nu får detta fina hjärta pryda mitt köksfönster istället.

Det är en f.d arbetskamrats man som gör dessa underbara hjärtan, & det bästa av allt, man har råd att köpa flera! Jag har en med fyra ljus i vardagsrummet, den får stå framme året om trots de fyra ljusen enbart för att den är så fin!

Visst är de underbara!?

Pssst notera gärna det vackra golvet i köket vi får st ut med!!! Bilderna är klickbara!

Nästa gång ska ni få se vilken drömkvilt jag köpt.

Tillägg!

Ang hjärtat, jag har kontaktat säljaren för info ang möjlighet att få köpa fler hjärtan. Återkommer till er när jag fått svar!

Kram Emma

7 kommentarer:

Jag och prinsarna sa...

Åh vilken jättefin ljusstake. Får man fråga hur man får tag i en sån?? ;)
Ha det gott!
Kram Emelie

lyckebrants lycka sa...

Jag vill också ha en sådan fin ljustake!
Jag har en liknande som adventsljustake med el ljus, men vill ha en eller kanske två sådana?
Tar han emot beställningar från "okända" och vad kostar de?

Jättefin!

Ha en bra dag! Nu ska jag klura lite på någon bräda som jag vill besälla av dig till min lilla systerdotter Lilly som är bara 2 månader gammal.
Jag kollar runt lite!
Kram
Rose-Marie

Joanna sa...

Du har en sån fin och inspirerande blogg...Tack för att jag får läsa! Jag undrar om din fd. kollegas man är sugen på att sälja några ljusstakar? I så fall - hur, vart och när? Kram /Joanna

Camilla sa...

Den var ju jättefin! Gillade lite extra att den ser så hög ut!

Jag har också en hjärtljusstake hemma, men som man ju brukar säga: The more, the merrier :-)
kram

ååååååååå sa...

Ja guud vilken fin ljusstake!! Jag vill oxå veta om man kan få tag på sån! =) Kram Verra

Jenny sa...

Även jag undrar om man kan köpa dessa fina ljusstakar?

Kram Jenny

Husets Hjärta sa...

Åhhh underbar ljusstake, finns det möjlighet att köpa en sån ljusstake?
Kram Johanna