onsdag 16 juli 2008

Tidningen

En bloggare tipsade mig om att min blogg omnämdes i tidningen Allt i hemmet, & visst när tidningen helt oväntat damp ner i postlådan
(prenumererade tydligen from den här månaden, Hur kan man glömma?) så hittade jag en liten ruta på sidan 10 där det stod några rader om min blogg.

"Jag vill tipsa om bloggen Emmas Idéer, hon tillverkar otroligt fina saker"



Tack så mycket för de orden, vem det nu än var som tipsade.

Oj så kul att få vara omnämd i tidningen. Min lilla amatörsblogg.

Så jag får hälsa alla nya läsare som hittat hit tack vare Allt i hemmet Välkomna & hoppas att ni gillar det ni får läsa & se.

Godnatt på er

3 kommentarer:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Oj, vad roligt :) Hoppas du får många besökare kram

Anonym sa...

Ja det har nog dom flesta gjort. Visste inte att det var så många i Borlänge som bloggade. Men ju fler desto roligare. Ska läsa din blogg också nu :) hoppas du får en jättebra dag! kram / emelie

Igår, idag, imorgon... sa...

Hittade dig i Allt i hemmet.

Härliga brädor du gör!