lördag 12 juli 2008

Grandkids

Grandkids keep hearts young, står det på den här brädan jag gjort.

Jag köpte en plåtskylt med den texten åt min mamma på Gruvgatan 13 till morsdag & det är ifrån den skylten jag fått texten.

Stämmer det inte så säg alla ni mor -och farföräldrar där ute.


Pris 150:- Såld.





Pris 120:- såld exklusive frakt. Frakten blir 22:-

Som vanligt är det först till kvarn som gäller, & jag tar tyvärr inte beställningar nu under semestern.

Ha en toppendag... nu skiner solen så jag ska skynda mig ut på balkongen med en latte
i högsta hugg i en av mina fina GreenGate muggar...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Thanks. Im Inspired again.

Anonym sa...

Probably I can say with this blog make, more some interesting topics.

Anonym sa...

I agree with you about these. Well someday Ill create a blog to compete you! lolz.

Anonym sa...

Well its nice.


loan agreement

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

vilka fina nya brädor :) kram

Anonym sa...

Vilka fina brädor, och vilken fin blogg! Hittade på adressen hit genom FL =) Hoppas allt är bra med dig, och att du får en fortsatt bra sommar! kram Anna

Min tråd sa...

VILKA FINA SKYLTAR DU GÖR! TREVLIG BLOGG!