torsdag 17 april 2008

klick, klick, klick

Så enkelt är det att klicka hem lite fina prylar till Hugo från nätet.

Idag blev jag inspirerad av Madde & var tvungen att köpa hem dessa fina plåtburkar med plåster till Hugo.



Dessa fina plåster lindrar säkert smärtan, & att de kommer i dessa fina plåtburkar gör inte saken värre.


Du hittar dessa på www.favoritsaker.se
Den här gamla stolen ropade jag in på Auktionen jag var på när de auktionerade ut mormor & morfars möbler & saker.
Den ska slipas lagas & målas vit. Sen kommer det text eller en Schablonbild på den.
Den ska få stå i Hugos rum, där hans skötbord står nu. Det ska bort inom en snar framtid & stolen gör sig bra i hans rum.

Bilden är från Budhuset

Idag är det storstädning på G, säger som Anna att det ä såå skönt att städa på torsdagar så man bara kan njuta av helgen.

Ja ja bara å sätta igång.

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Vad lätt det är att köpa saker på nätet! Klick, klick bara! Igår pep det i telefonen om SMS-aviseringar om paket att hämta från Siba (ny VIT köksradio), Ellos (så billiga hissgardiner) och Adlibris (är boknörd). Oj då! Vet inte om jag ens vågar gå in på Favoritsaker.se...

Kram Helena

annaslantliv sa...

Kul att se dig igår! Gjorde du några fynd? Jag hittade inga benvärmare på min snabbtur runt kupan men jag köpte istället ett par Kneehighs i stor storlek som jag tänker göra om till benvärmare.

Nu ska jag genast kolla in Favoritsaker, jag har alldeles för lätt att trilla dit på internetshopping så det bådar inte gott...

Min mail är annamorelius@hotmail.com (för Hugos sida)

Ha en skön helg! Trist att det inte blev nå Stockholm för dig, du måste berätta vad det blev istället sen.

Kramis