måndag 7 april 2008

Brädor, brädor & åter brädor

Nu ska ni få se dagens färdigställda brädor.
Nytt på brädfronten är babyrosa brädor. Gjorde en åt en väns lilla Nellie där det står Charmtroll...


Syns inte attdet är rosa för jag tog bilden på natten med min dåliga kamera.

Dessa tre är till en bekant från Öppna förskolan Fenix.
Hennes söta döttrars namn & en välkommenskylt.



Den här svarta brädan är till min moster & den andra är till min gamla arbetskamrat Carina. Den ska hon hänga på toan... ganska roligt...



Idag bestämde vi eller nej mer jag bestämde mig & övertalade sedan Andreas att vi skulle köpa en digital systemkamera. Jag har länge velat ha en sådan & jag tycker det är en bra investering & sedan är det både roligt & betydelsefullt för mig att ta kort på min fina son & familj.

Man måste lägga fram saker på rätt sätt har jag lärt mig under åren.

Jag: Du älskling? Jag vill ha en digital systemkamera
Andreas: Nääää! Det kan du glömma!!!

Jag: Mäh, varför inte då? Jag får ju aldrig köpa något dyrt.

Andreas: Du köper ju nåt hela tiden.

Jag: Ja, men för 49 kronor typ! & förresten får inte jag köpa en
sån kan ju du glömma att byta Motorcykel i sommar!

Andreas: Du jag ringer en kompis & hör om han kan fixa nåt bra pris på sitt gamla jobb!

Jag: TACK!

Elakt? Nej bara taktiskt! Han har ju faktiskt bytt Motorcykel tre gånger det senaste året.
Nu ska jag ta hand om min son som står & drar mig i benen.
Sen blir det Öf & kupolen.
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack såå mycket för brädorna! Det blev superfint här hemma, t.o.m Marcus som stuntar i allt gällande inredning gillade dom! :-)