tisdag 7 februari 2012

Var sak har sin plats




Mitt fina fina lilla skåp som är efter mormor. En av mina käraste ägodelar, eller mammas är det egentligen, men jag tänker aldrig lämna tillbaka det!

Hej igen!

Visst är det svårt när man har möbler som man verkligen älskar, men man har liksom inte riktigt plats för allting? Så var det med mitt lilla skåp. Förut hade jag det i köket med massa lattemuggar i men nu får det inte plats, så det har bara stått i ett hörn tills jag fick en briljant idé...

Det ska ju så klart stå i badrummet! Så ja, var sak har verkligen sin plats!

Titta så fint det blev att ha Schampoo, balsam & diverse krämer i. Ovanpå står en gammal trälåda där jag förvarar barnens badleksaker.

Förresten, ett tips! Har ni testat Bodyshops chokladserie?... mums säger jag bara!

Kramar Emma

1 kommentar:

Två Små Gryn sa...

Fint skåp och det verkar ha hittat sin rätta plats i huset!