onsdag 29 februari 2012

Kuddgalen... & tips


August den lille busen har börjat riva tapet...


Kuddar, kuddar... Peace-kudde från Selected Style, finns även på Norrgården Inredning. Vita kuddar Ikea.

Herregud! Säg inte att du köpt en kudde till, suckar Andreas när jag kommer hem med ytterligare en kudde till samlingen.
- Vi får ju snart inte plats i soffan!

Nej, så måhända att det är, men man kan faktiskt inte ha för många kuddar enligt mig. Man måste ju variera sig & förnya lite då & då.
Senaste kudden med Peace-tecknet hittade jag på stan, men såg även att de säljer den i Norrgårdens webshop!
Ikeakuddarna är stora & fluffiga & helt underbara, till ett superpris dessutom. Jag har faktiskt hittat några godingar på IKEA den senaste tiden.

Kramar

7 kommentarer:

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Åh ett kuddfreak till, här hemma får jag samma kommentar när jag kommer hem med nya kuddar, men det är ju så härligt. Man kan absolut inte ha för många kuddar!

Tack för tipset förresten :)

Kram Caroline

vitagavlar.blogspot.com sa...

Vilket supertips! Beställde nu på Lindex shop online för 756,50 kr men betalade bara 390 kr.
Fattade inte riktigt med koderna, bara två var gilitiga men det kanske var beroende på hur många varor man köpte?! Eftersom du som beställde för så mycket mer betalade mindre?! Men jag är jättenöjd! Tack igen!
Kram Lisa

Anonym sa...

Love kudden är från dollar store va? Fina är dom iallafall!

Emmas idéer sa...

Anonym:

Ja Love-kudden är från Dollar, har även en därifrån med en annan text. Helt okej för det priset!

//Emma

LissasVita sa...

Förstår dig precis med kuddarna...man kan ändra intryck så enkelt med fina kuddar...vill tipsa dig om min pilgrimsvandring som jag skriver om på min blogg,häng gärna med i vandringen! Kramen Lisbeth

Anonym sa...

Koderna funkade inte alls, först gick 2 av koderna sen när pengarna var dragna och allt klart fick jag ett mail att dom koderna inte alls gick att använda, så jag fick pengarna tillbaka, riktigt tråkigt

Emmas idéer sa...

Anonym: Lindex har gjort fel & makulrearar allas ordrar tyvärr.