fredag 10 februari 2012

Bäddtextilier



Skönaste sängkläderna till August lilla säng från Hemtex.

Hej hej!

Häromdagen hittade jag dessa supermjuka sköna sängkläder till August på Hemtex. De är i 100% bomull i supermjuk Jersey-kvalité. Lika sköna & mjuka som Beach Houses bäddtextilier.

Det finns även en variant för oss vuxna, jättefina i beige bomull med vita detaljer på!

I dag skulle jag & Andreas ha gått ut på restaurang & ätit lite god mat, men lillplutten är inte riktigt kry än & hostar massa otäckt slem så vi kan inte låna ut honom.
Nu får det bli vår så alla dessa bakterier vi drar på oss hela tiden försvinner!

Istället får det bli plankstek med oxfilé här hemma. Vi får helt enkelt göra restaurangmys här hemma så gott vi kan. Det kan duga rätt fint det med.

Önskar er alla en riktigt mysig fredag!

2 kommentarer:

Living by S sa...

Tack snälla, känns galet overkligt att det händer =) Men skoj =) Behöver alla tips och trix jag kan få <3

Åh jag bara älskar Sebra sängen, men tyvärr för dyr för oss nu =((
Galet gott det lät med oxfilè!! Jag är sugen på allt kött just nu =))

Hoppas lillen mår bättre och att ni har en fin helg!!

Stor kram Fia

LissasVita sa...

Önskar dig en fin alla hjärtans dag! kramen Lisbeth