lördag 4 februari 2012

Kryssning


Jag & Sara innan middagen! Halsbandet kommer från Gina Tricot.

Hej på er!

I helgen var jag & 11 tjejer iväg på en kryssning till Åland. Vi har haft väldigt roligt, ätit urgod tre-rätters. Vi skippade den vanliga smaklösa buffén & valde en finare restaurang istället.
Vi kom inte i säng förens 05.30 på morgonen, vilket har känts i kroppen hela veckan, för en sliten småbarnsmamma. Men det var faktiskt värt det, för det är inte så ofta man kommer iväg med vännerna när man har en liten bebis.

I dag ska jag ge mig på att sy gardiner till August rum & till mitt sovrum. Jag är inne på tredje tyget till August rum & varje gång jag kommer hem & sätter upp det mot fönstret för att titta så funkar det sådär. Jag borde lära mig att ta tygprovet...

Jag får visa er när det är klart, om det blir klart vill säga!

Ha en fin lördag.

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina ni är!

Vita Novum sa...

Vilken fin bild på min fina vän! <3