fredag 18 mars 2011

Önsketänkande!






Rosa ljuvliga Ranukler.

Hej i mitt vita vinterland!

I går satt vi på gården & fikade & tom jag som inte är någon vårmännsika fick vårkänslor så jag bestämde mig för att i dag skulle jag köpa massa våriga blommor, pasteller & göra vår här hemma på riktigt...

... i morse när jag vaknade hade det kommit 1 dm snö!!!

Men skam den som ger sig, blommor blev det i form av både Ranunkler & Mårbacka Pelargoner.

Nu ska jag hugga tag i lite arbete. Ha en fin helg & kör försiktigt om ni måste ut på vägarna. Vi åkte förbi flera olyckor i dag när vi var ute.

Kram

3 kommentarer:

Madame Vit sa...

Känner precis likadant, vart gick det fel någonstans?? Men nu måste det väl ändå vara sista snön som kom?? Hoppa det=))
Du lyckades skapa vår hos dig i alla fall =) Gillar ditt skåp med GG muggarna =)

Ha en fin dag!
Kram Fia

Lovilin sa...

Samma här, städade en massa igår och fixade. Sen när man kom ner imorse och såg snän så tappade man ju sugen totalt.

Ha en bra helg!
Kram
Linda

Petra / Popetotrora sa...

Jag sitter här hemma och deppar och surar för under eftermiddagen hände precis samma sak här. Massa ny snö kom. Blä!!

Men snart så... snart kommer våren! Hoppas jag... :-)