tisdag 15 mars 2011

Grabbigt rum!






Textilier från Zara Home Kids.

God förmiddag!

I dagarna kom ett efterlängtat paket till min lilla Hugo. Han har själv vart med & valt vilken matta & vilken kudde han önskade sig till sitt nya rum.

När vi flyttar kommer Hugos rum få bli lite grabbigare & han har även fått välja tapeter själv, eller nja nästan helt själv, de fulaste katalogerna tog jag inte fram så klart!

Kudden & mattan gillade även mamma & på kudden är det även manchester/plysch vilket gav den det där lilla extra!

Nu är det jobb som kallar & efter det ska jag ta itu med förrådet... hujjamej!

Kram

6 kommentarer:

Maria sa...

Härligt rum och jättefin matta!! :)

Fröken C sa...

Mattan är helt underbar:)

Kram C

Unknown sa...

Åh vilken underbar matta. Och vilken fin blogg med vackra bilder o härlig inspiration du har. Kommer snart tillbaka:) Ha det fint!
/Annika

Kia sa...

Han har bra smak. : )
Gillar skolbänken, den är så fin.

/ Kia

Kristina sa...

Oj vilket fint rum! Blev så inspirerad att fixa till min lille killes hörna (har inget eget rum än, är bara 2 månader). Var har du köpt flaggorna som hänger på rad? Underbar blogg, kikar in med jämna mellanrum :)

Hanna Runesdotter sa...

Exakt var har du hittat mattan och den fina kudden? jag hittar inte!! :( Kanske har utgått? Kram Hanna