onsdag 23 mars 2011

Förvaring i köket




Plåtlåda till brödet från Ib Laursen finns bland annat här

Hej!

I går tog jag & Hugo en mysdag på stan efter jobb & dagis. Vi fikade, shoppade & lekte i lekparken.
På Lavendel & Romantik valde min son ut denna plåtlåda till pappan i huset. Han har sagt några gånger att han vill ha en plåtlåda till brödet, å ja då ska han väl få det också?!

Förra veckan satt jag & Andreas uppe sent & planerade vårt blivande kök. Andreas kollade lite på kylskåp & hittade ett han ville ha... trött som jag var orkade jag inte kolla just då, men han envisades...

... gissa vad han hade hittat för kylskåp?

Ett Smeg-skåp!

Nu vill vi ha ett fullstort kylskåp & en fullstor frys så creme vit är det som erbjuds.
Dock har vi ett problem & det är att våra vitvaror vi har nu är inbyggda på en 120 plats & Smeg-skåpen behöver 80 cm vardera för att öppnas 90°.

Har du bilder på två skåp bredvid varandra kan du gärna länka mig till dessa så jag får en uppfattning om hur det ser ut.

Vi får tänka över saken, men vi ska ändå inte byta just nu då de vi har är praktiskt taget nya.

Nu väntar ett skönt bad på mig.

Kram

2 kommentarer:

Lovilin sa...

Hihi, tack för kommentaren! Nu råkar vi ha Smeg skåpen också. Hittar ingen bild nu, men kan kolla ikvöll när jag har lite mer tid. Men våra är inte inbyggda utan står fristående.

Kram
Linda

♥ Fyra årstider sa...

Å vad kul att det var din mamma Emma..det blir finemang:)
Kram Lotta