måndag 14 november 2011

Bara mig själv...



Slappar här hemma medan lillskroten sover & stora killen kollar film. Favvolinnet från Hunky Dory & äntligen har jag fattat hur man gör kändisknuten som är så snygg, dock önskar jag mig längre hår.

Hej!

I dag har jag & August hängt på Öppna förskolan. Sjungit rockiga sånger & haft helskoj. Efter Öf somnade lillskiten & sov i tre timmar så det är tydligen jobbigt att leka!

Om ni tittar noga på bilden ser ni mina fina ögonfransar då? Det är ögonfransförlängning! Här hittar du tejerna som gör så man slipper se ut som ett yrvaket troll när man vaknar!
Nu stiger jag upp & ser nymålad ut, helt underbart!

Det är lyx att en gång i månaden få åka iväg & lägga sig ner nån timme & få långa fransar!!

På bilden ser ni den osminkade sanningen!

Nej nu kallar plikten. Andreas är på utbildning i Ängelholm hela veckan så det är lite körigt här hemma med en 4-åring & en 3-måanders som är sämst på att sova =O)

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Sötis!