fredag 3 september 2010

Vänner




Finaste gästhanddukarna kommer från Hemtex.





Underbar morgonrock i plysch även den från Hemtex.

Godmorgon!

Oj vad det är förkylt & snorigt här hemma nu! Jag ligger nästan helt däckad!

I går kände jag mig helt okej & sprang in en snabbis på Hemtex för att köpa nya bäddset, men jag hittade inga fina.

Istället fick dessa söta handdukar följa med hem. Nu vet mina vänner vilken handduk som är deras & jag tycker det kändes lite gulligare att det stod vänner än gäster.

De säljs i två-pack & på den andra handduken står det vänskap!

Morgonrocken föll jag för direkt jag såg den. Jag fick nästan lite Odd Molly Fronda- känsla.
Kanonskön & perfekt alla dessa kyliga morgnar & ja kvällar också för den delen.

Nu ska jag krypa tillbaka till soffan & vänta på in frukost som mannen är & handlar. Är man sjuk ska man bli bortskämd.

Nästa gång ska jag berätta för er vad jag har bestämt mig för...

Ha en trevlig helg allihopa!

8 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Hej Emma! Vilken underbar morgonrock. Nåt sånt har jag letat i en evighet men inte hittat. Kanske måste bege mig till Hemtex nu på en gång :) Jättefin!! Och handdukarna likaså. Fina att ge bort också till just en fin vän.

Krya på dig nu! Kram Josefin

Sot & Lintott sa...

Hej Emma. Första gången jag är på din blogg. Gillar den skarpt!!
Får jag lägga till dig till min blogglista??
Krya på dig!!
mvh Rita

Sot & Lintott sa...

Hej Emma!!
Hittade din härliga blogg. Första gången jag är in på den. Om det kommer två kommentarer så blev det nåt fel:-)
Får jag lägga till dig till min blog lista??
Krya på dig!!
mvh Rita

Camilla sa...

Jättefina handdukar! Behöver nya handdukar till mina vänner, så detta tips passade perfekt.

Marita sa...

Vilken underbar morgonrock!! Jag som behöver en ny... tack för tipset! Det får allt bli en sväng till Hemtex, men inte i morgon för då ska jag fynda på auktion!! Texten på handdukarna är ju underbar!! Så klart det ska stå vänner!! Man har ju oftare vänner på besök än gäster!! Eller hur!
Krya nu på dig! Det låter riktigt härligt att bli ompysslad...
kram, Marita

Drömblomma sa...

Superfin morgonrock! Den gillar jag verkligen. Krya på dig!//Lena

Vitt och Blått sa...

Morgonrocken var så söt! Handdukarna också, fint när det stod vänner på den, har i blått med Gäster på - skulle vara roligt att byta med de från Hemtex. Ha en bra vecka - kram Ewa

Villa Carl Larsson sa...

Jag hittade en fin morgonrock jag med hihi :) Tack för tipset!