måndag 19 april 2010

Vänner...



I går hade jag & Hugo trevligt besök här av tre gamla skolkamrater till mig från högstadiet. Vi har alla fyra fått barn de senaste åren & pojkar allihopa dessutom.

Jag fick den här vackra buketten av tjejerna, & de hade valt färgerna med tankarna på mitt stundande bröllop som ska gå i rosa & vitt.

Ååå vad synd det är att Pionerna hinner blomma över innan mitt bröllop annars hade jag gärna haft såna till dukningen.

Det var jättetrevligt att träffa alla igen, vi har inte träffats allihopa sedan högstadiet, men nu blir det fler gånger.

Nästa gång ska jag visa er vad jag fick för överraskning med posten för ett tag sedan som gjorde både mig & Hugo väldigt glada!

Kram

1 kommentar:

Malin sa...

Oj så fina de blev på bild! Egenligen var jag inte helt nöjd när floristen plockade ihop dem, men huvudsaken var att pionerna var med. Jag ÄLSKAR pioner och håller på att fylla trädgården med dem. Synd att de är så kortlivade bara:/
Tack för mysig fikastund!
Kram kram!