torsdag 29 april 2010

Lycka




Åh detta med hallar i lägenheter går mig på nerverna. Trångt, mörkt, stora klumpiga fula proppskåp & så långsmala dessutom...

Så här städat & fint är det inte till vardags på hatthyllan tyvärr...

Våra fina gummmistövlar tar både jag & Hugo på oss mer än gärna... Jag valde mina favoriter & han fick välja ut sina favoriter... bilar så klart!

Nej nu till något roligare.

Jag har fått ett nytt jobb...

Jag blev så glad när de ringde & berättade att jag fått tjänsten som boendeansvarig för Peace & Love.

Jag kommer börja direkt nästa vecka & jag riktigt längtar!

Jag kommer att ansvara för att alla artister, föreläsare, press & övriga medarbetare har ett boende under festivalen. Många trådar att knyta ihop & mycket att lära sig kommer det bli!

Jag kommer att ta en paus gällande brädor m.m för att komma in i mitt nya jobb, men jag hoppas på att snart vara tillbaka igen.

Jag får önska er en riktigt trevlig Valborg.

Kram

12 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!! Bra du är.

Kram Caroline

Emmas idéer sa...

Tack Caroline =O)
Bra återstår att se om jag är =O)

Kramar

Lovilin sa...

Vad roligt, grattis!!
Vad synd att jag inte ska jobba så länge till, annars hade vi nog fått prata ofta!
Hoppas du får lite tid till andra jobbet senare i sommar iaf. Har ju tänkt hyra in dig och komma och texta i nya huset.

Kram Linda

Théa & Linnéa sa...

Grattis!
Vilket spännande jobb och vad mycket folk du lär träffa på. Må så gott
/Karin

Miss Linda sa...

Ååå vad KUL! Grattis tjejen .....

Kram

Emma sa...

Grattis Emma lycka till!
Kram Emma

Annelie Johnsson sa...

Hej igen,
Det vet jag dessvärre inte, men om man kollar på antal prenumeranter, så har ju inte det nån betydelse.Det finns ju de som har massor av prenumeranter, men ligger ändå lågt?? Jag gissar att de lottar ut det kanske? Ingen aning annars...

Kram

Lantliv och Loppis sa...

Grattis till jobbet!
// Ellen

Annas hjärtan sa...

Grattis! Verkar vara ett jätteroligt jobb!

Johanna Dolk sa...

Grattis till jobbet!

Lilla gårdshuset sa...

Grattis till det roliga jobbet!

Annas Drömmar sa...

Grattis än en gång till jobbet gumman. Du var du verkligen värd!
Hoppas du ska trivas med det.
Kram från mig