måndag 7 januari 2008

Shoppingdag

Detta är ett gammalt inlägg som jag har blivit tvungen att ändra på .Originalinlägget skrevs i början av december


Idag har jag, Maria, Philip och Hugo varit ute på en shoppingtur, men hittade inget speciellt.
Som tur var plingade mobilen till och talade om att mina fina Cult Design saker från Mias Lustgård hade kommit.
Hämtade ut dem när jag åkte hem från Maria och de var superfina.
Mias lustgård hade även varit trevliga och skickat med en liten julklapp i form av tre små söta tomtenissar


Bild lånad från Cult Design

I mitt köksset har jag Välling i den mellanstora och en vit hög istället för en i glas där jag har min goda smörkolaespresso.... mmm.. det kan jag vart rekommendera.
Sen har jag en jul manschett runt ljuset istället och svarta lock till.
Köpte även tre andra manschetter medans jag ändå shoppade. Blir nog fint.
Snart är det säsongsfinal av Desperate Housewifes... suck... vad ska jag nu titta på?
Ha en trevlig kväll.

1 kommentar:

annaslantliv sa...

Nej men nu undrar jag vart du tagit vägen!?
Länge sen något nytt nu.

Kram