måndag 28 januari 2008

Brädor med stjärnor

Nu har brädorna kommit i en ny skepnad. Vit eller svart med stjärnor på i lite olika stilar.
Den här brädan har jag gjort till Hugos rum.
Den ska stå uppe på en hylla ovanför hans säng som jag ännu inte satt upp.
Tänkte köpa den på Ikea, men den har vart slut tre gånger i rad när jag vart där.
Så nu måste jag bara hitta på en annan.

Jag funderar på om jag ska måla en svart stjärna under den andra eller inte... vad tycker ni?



Det är ganska snyggt med brädor där man sågat ut stjärnformen istället också, ska nog göra en sån med sen. När jag har ork & tid.
Utekvällen i Lördags var sådär... Lite folk & sega vänner, de hade sagt att de skulle komma till mig vid 20 men kom inte förens vid 22, elakt å låta mig sitta ensam & vänta, men men jag orkade inte ens säga nåt, det finns värre saker än att vänta på folk.
Nu ska jag snart åka & simma med mamma.
Ha en skön kväll. Emma

2 kommentarer:

annaslantliv sa...

Jag tycker brädan var fin som den var men... kanske ännu finare med en svart under... svårt det där.

Trist att du fick sitta och vänta, verkligen inte schysst.

På torsdag ska jag till dina krokar och klippa mig. Vet inte ens vad salongen heter... säger jämt att jag ska till Anna Lena bara. Knasigt.

Vart ska vi ta våran lilla shoppingtur då? Falun eller Kupolen eller vad tycker du?

Jag ska till västerås på lördag... tarv på att kolla in butiken och Per hade glömt lite på Biltema (hurra!)

Kram kram

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Hej Emma!

Tack för komentaren i min blogg, hittade hit till din nu oxå :) Fin bräda med stärnan, tycker inte att du ska göra en svart innan!

Hoppas allt är bra, kram madde